REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 

www.procosmetology.pl

(obowiązujący od 01.06.2022 )

I. Podstawowe pojęcia

Sprzedawca – Pro Cosmetology Aesthetic Paulina Horzela, ul. Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry, NIP 6452491583 , REGON 383295033.

Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną nailcenter.shop.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument). 

Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin – niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta/Konsumenta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym nailcenter.shop.pl.
  2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów/Konsumentów Sklepu. Klient/Konsument zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

III. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Klient/Konsument bez zaakceptowania regulaminu nie ma możliwości złożenia zamówienia.
  2. Zamówienia od Klientów/Konsumentów są przyjmowane przez nailcenter.shop.pl oraz e-mailowo na adres hurtownia@nailcenter.shop.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient/Konsument po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem.
  3. Wszystkie ceny podane na stronie Sprzedawcy wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  4. Ceny wyświetlane na stronie są wiążące w chwili złożenia zamówienia.
  5. Ceny produktów mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
  6. Ceny podane na: nailcenter.shop.pl mogą różnić się od cen w sklepie stacjonarnym
  7. Cenami obowiązującymi są ceny widoczne w dniu złożenia zamówienia, a nie dodania produktu do koszyka (ceny te nie aktualizują się w koszyku jeżeli były dodane wcześniej,przed ich zmianą).
  8. Wszelkie oferty promocyjne zawarte na stronie Sprzedawcy są ważne do wyznaczonego na stronie terminu lub do wyczerpania zapasów magazynowych.
  9. Wszelkie informacje dotyczące wartości zamówionych produktów oraz kosztów przesyłki widoczne są w “Twój koszyk” podczas procesu realizacji zamówienia oraz dodatkowo przesłane są na adres e-mail Klienta w automatycznym potwierdzeniu, po dokonaniu zamówienia.
  10. Koszyki Klienta opróżniane są po 48 godzinach od ostatniej aktywności.
  11. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę,
  12. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 09:00 – 17:00).
  13. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:telefon – (0-32) 206-76-89, 506-185-710
    e-mail – hurtownia@procosmetology.pl
    adres korespondencyjny – Pro Cosmetology Aesthetic, ul. Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry
  14. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę, jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.
  15. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.(zakł.Klient Detaliczny).
  16. Informacje dotyczące zakupów przez Konsumentów ( klientów detalicznych) zawarte są w zakładce : Klient Detaliczny. Informacje tam zawarte są wiążące dla Strony zamawiającej i objęte regulaminem Sklepu.
  17. Cenami detalicznymi objęte są produkty firmy: OPI, Orly, Gehwol, Bernard Cassiere.
  18. Ze sprzedaży detalicznej wyłączone są: pojemności gabinetowe produktów marki Bernard Cassiere, pojemności gabinetowe produktów marki Gehwol, sprzęt kosmetyczny, produkty marki Depileve, GelFX firmy Orly, GelColor firmy OPI.

IV. Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia

  1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy, po wcześniejszym potwierdzeniu przez pracownika sklepu (pn. – pt. w godz.: 09:00 – 17:00).
  2. Opłata za wysyłkę na terytorium RP(ceny w zł)firma kurierska InPost: 16,50 zł brutto za pobraniem, 13,50zł brutto przedpłata, przedpłata 16,50 zł brutto Paczkomaty InPost
  3. W przypadku zamówień dostarczanych poza granice Polski, na obszarze Unii Europejskiej:
    • Koszty wysyłki są ustalane indywidualnie w zależności od kraju docelowego oraz wielkości paczki.
    • Po złożeniu zamówienia Klient zostanie powiadomiony o kosztach transportu i czasie dostawy.
    • Realizowane są tylko zamówienia wcześniej opłacone.
  1. Zamówienia rozpatrywane są przez obsługę sklepu w terminie dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia, przy czym zamówienia dokonane w piątek po godz. 10.00, w soboty, niedziele lub święta rozpatrywane będą w najbliższych dniach roboczych po w/w dniu. Na czas oczekiwania składa się nie tylko czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu, ale również czas dostarczenia przesyłki. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.
  2. Każde zamówienie potwierdzane jest przez Sprzedawcę w postaci wiadomości przesłanej automatycznie na wskazany przez Klienta adres e-mail. Wiadomość potwierdzająca zawiera rodzaj i ilość zamówionego towaru, ceny jednostkowe poszczególnych towarów, jak i łączną cenę zamówienia wraz z kosztami przesyłki.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu na magazynie. W sytuacji, gdy towar będący przedmiotem zamówienia jest w danej chwili niedostępny w magazynie, Klient informowany jest o etapie i terminie realizacji zamówienia i może podjąć decyzję o modyfikacji zamówienia, anulowaniu zamówienia lub możliwości przesunięcia terminu dostawy.

V. Formy płatności

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

– za pobraniem

– przedpłata na konto

 – szybkie płatności przyjmowane i obsługiwane przez Przelewy 24

VI. Ogólne zasady gwarancji
 

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest „Karta gwarancyjna” wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym „Drukiem reklamacji”.
  2. Sprzedawca udziela gwarancji na poprawne działanie sprzętu na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży.
  3. Reklamowany towar Nabywca dostarcza do serwisu na własny koszt.
  4. Reklamowany towar należy dostarczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres: Pro Cosmetology Aesthetic Paulina Horzela, ul.Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry
  5. Zgłoszenie reklamacyjne Nabywca składa na „Druku reklamacyjnym” znajdującym się na stronie www.nailcenter.shop.pl (w zakładce: regulamin sklepu). Druk zgłoszenia powinien być wypełniony czytelnie oraz podpisany przez Nabywcę.
  6. W momencie gdy Nabywca decyduje się na wysyłkę reklamowanego towaru, przesyłka  powinna być wyraźnie oznaczona napisem „reklamacja”.
  7. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony podczas wysyłki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku złego zabezpieczenia, lub jego braku, podczas transportu od Nabywcy do serwisu.
  8. Serwis zobowiązuje się do ustosunkowania się do żądań Nabywcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, jednak nie powinien przekroczyć 28 dni.
  9. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z powodu złego użytkowania sprzętu, niezgodnego z instrukcją obsługi lub złego przechowywania oraz nieodpowiedniej konserwacji 
  10. Gwarancja nie obejmuje również urządzeń, których stan wskazuje na to, że były one naprawiane poza serwisem.
  11. Gwarancja nie obejmuje części szklanych, przewodów zasilających, obudowy, łożysk, dysz materiałów techniczno-eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu.
  12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  13. W przypadku braku ważnej Karty Gwarancyjnej lub gdy gwarancja wygasła naprawa będzie miała charakter odpłatny. Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania o kosztach naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy lub gdy okaże się że sprzęt jest sprawny pobrana zostanie opłata serwisowa i transportowa w wysokości 50 zł netto.
  14. Naprawy pogwarancyjne przyjmowane będą wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu drogą mailową na adres hurtownia@procosmetology.pl, telefonicznie pod numerem tel. 32 2067689 lub w siedzibie hurtowni Pro Cosmetology Aesthetic w Tarnowskich Górach przy ul. Kaczyniec 22/2.
  15. Nie zastosowanie się Nabywcy do „Ogólnych warunków gwarancji” może prowadzić do zdecydowanego wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji.

VII. Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121).
  2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
  3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
  5. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.
  6. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
  7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
  9. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
  12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.
  13. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 4 pkt c niniejszego regulaminu.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Pro Cosmetology Aesthetic Paulina Horzela, ul.Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry.
  4. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: Pro Cosmetology Aesthetic Paulina Horzela, ul.Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry.
  6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
  7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub innego, wcześniej ustalonego z Konsumentem.
  8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
  9. W sytuacji gdy Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy do Sprzedawcy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, wtedy Sprzedawca zwraca Konsumentowi jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia (art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta – Dz.U. z 2014r. poz. 827).


IX. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w zakładce Polityka prywatności opublikowanej na stronie Sklepu.

Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.


X. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem/Konsumentem a Sprzedawcą Pro Cosmetology Aesthetic Paulina Horzela, ul.Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.
  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu.
  4. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
  5. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.
  6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.