Odstąpienie od umowy/zwrot towaru
1.Adres do zwrotu towaru/oświadczenia: Pro Cosmetology Paulina Horzela, ul. Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry, tel:32 206 76 89
2.Prawo odstąpienia od umowy reguluje USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
3.Klient ma czas na odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu. W tym celu konsument powinien złożyć na piśmie oświadczenie odstąpienia od umowy( wzór dostępny na stronie sklepu)
4.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów.
5.Sprzedawca powinien niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy) zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot pieniędzy powinien być dokonany w taki sam sposób w jaki konsument zapłacił za towar, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób płatności nie wiążący się dla niego z żadnymi kosztami..
6. Sprzedawca jeżeli nie zaproponuje, że sam odbierze towar, będzie miał możliwość odroczenia terminu zwrotu płatności do czasu otrzymania i oceny stanu towaru.
7.Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy,chyba że sprzedawca sam zaproponował, że towar odbierze.
8.Do odstąpienia od umowy nie jest konieczny tzw. paragon – wystarczy inny dowód zakupu – który jednoznacznie potwierdza, iż nabyto towar u danego sprzedawcy (może to być np. wyciąg z karty, dokument gwarancyjny podpisany przez sprzedawcę)
9.Produkt nie musi być przesłany w oryginalnym opakowaniu jednak nie mogą być widoczne ślady jego użytkowania.
10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje
1.W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
2.O w/w sytuacji proszę powiadomić Sprzedawcę.
3.W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą.
4.W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
5.W przypadku zaginięcia przesyłki: po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.
6.Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/wym ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
7.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancja producenta.
8.Jeżeli w trakcie użytkowania klient ujawni wady fizyczne towaru powinien przesłać towar na adres korespondencyjny sklepu:
Pro Cosmetology Aesthetic ul. Kaczyniec 22/2, 42-600 Tarnowskie Góry
9.Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Towar reklamowany wysyłany jest na koszt klienta
10.Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię paragonu/faktury oraz wypełniony formularz reklamacyjny (wzór). Sklep ustosunkuje się do żądania klienta w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (np. w wyniku wyczerpania nakładu) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje nabywcy inny towar.
11.Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony, o czym klient zostanie poinformowany.
12.Wysyłka naprawionego/wymienionego towaru następuje na koszt Sklepu.